Na rynku istnieje tak wiele przedsiębiorstw świadczących podobne usługi, że czasem zwykła forma promocji nie wystarcza. Prześcigają się one w przyciąganiu i zadowalaniu klientów. Nowe firmy inspirują się przedsiębiorstwami, które odniosły sukces, bazując na ich doświadczeniu, wskazówkach, metodach, które pomogły pozyskać klientów. Bycie dobrym obserwatorem marketingu, ale także orientacja w panujących trendach i zapotrzebowaniach społecznych w połączeniu z wyobraźnią, przynoszą korzyści.

Promocje firmy

  1. Reklama konkretnego produktu powinna być skierowana do wybranej grupy, która ma być potencjalnym nabywcą towaru. Ważna jest kreatywność, zaskakujące przedstawienie, a czasem nawet bardzo kontrowersyjny kontekst.
  2. Wynajem stoisk wystawienniczych pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, to także świetna reklama i pozyskanie nowych kontaktów. Intrygujące stoiska targowe o niesztampowym wyglądzie i kształcie, przyciągną nowych konsumentów.
  3. Patronat medialny pozwala niewyobrażalnie poszerzyć kręgi odbiorców. Logo firmy sponsorującej promuje konkretne wydarzenia lub produkty, najczęściej ma to miejsce podczas dużych imprez sportowych bądź kulturalnych.
  4. Aromarketing kojarzy nam się głównie z drogeriami. Na czym polega? Określony zapach rozprowadza się po pomieszczeniu, po to by zachęcić klientów do zrobienia zakupów.
  5. Naklejki, napisy, plakaty, ulotki ulokowane w różnych punktach miasta.
  6. Strony internetowe, blogi, grupy na portalach społecznościowych są nie tylko świetną reklamą oraz przekaźnikiem informacji, lecz także miejscem dyskusji internautów.
  7. Współpraca ze znanymi osobami, to coraz częstszy sposób promocji danych produktów, ponieważ pomaga dotrzeć do tysięcy nowych osób.
  8. Firmy bardzo często zatrudniają osoby, które stają się ambasadorami marki, reklamując np. ubrania, samym ich noszeniem i wrzucaniem zdjęć stylizacji na portale społecznościowe.
  9. Jednym ze znanych sposobów marketingu jest dotarcie do jak największej ilości ludzi poprzez przekaz ustny, czyli rozmowę towarzyską, rekomendację marki czy towaru. Nic tak nie zachęca do kupna produktu niż pozytywna opinia bliskiej osoby.
  10. Portale społecznościowe integrują firmę z klientami. Dzięki temu w łatwy sposób można dotrzeć do wybranej grupy odbiorców.
  11. Na serwisach i forach można nie tylko dzielić się radami. Dzięki możliwości dodawania ofert reklamowych, docieramy do klientów.
  12. Koszt wykonania wizytówki jest niewielki, a pozwala trafić do nowych odbiorców.

Dodaj komentarz